Biz Böyleyiz izle

Biz Böyleyiz
Kaynak 1
Hata Bildir ×
[wpforms id="317" title="false" description="false"]

Film Bilgileri
2 sene önce eklendi
Biz Böyleyiz izle
Biz Böyleyiz filmi çocuklukları birlikte geçmiş fakat hayatın getirdiği gerçeklerle yolları ayrılıyor yıllar sonra yolları kesişir hepsi bir araya gelir fakat kimse eskisi gibi değil herkes değişmiştir.Herkes artık yeni biri! Caner Özyurtlu'nun yönetmen koltuğunda oturduğu "Biz Böyleyiz" filminin oyuncu kadrosunda Şebnem Bozoklu, Hümeyra, Boran Kuzum, Meriç Aral, Özge Özpirinççi, Berrak Tüzünataç gibi isimler yer alıyor.
Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 1 Yorum
  • MiaMisafir

    Uzun zamandir izdigin en iyi filmdi bu film. Oyuncular zaten basli basina harika. Duygusal ama daha cok insan iliskilerini baz alan farkliliklari ve degismeyen seyleri seyirciye gercek hayatlarimizdan alip sunan kaliteli bir film. Su an ikinci kez izliycem, dun gece izlemistim ?


    3

    2
Son Yorumlar
İsmailedib, 3 gün önce
Filmin nasıl olduğu belli oldu baslamiyo bile oturun siz seyredin
Vicdanin Sesi, 2 hafta önce
Tamamen subniminal mesajlarla dolu (tabi kendi zeka seviyesinde) son derece yuzeysel ve degersiz esprilerle dolmus bir film. Kendince hukumeti elestirmis zavalli...

Spoiler içeren alan

Yorumunuzu bu araya yazın
Reyiz propagandi, 3 hafta önce
Kızın adı Amerika kapıcı, iki anası var yani top, Dr strange kendine hardal şakası yapmaya çalışan yaşlı bireyi üç hafta dövdürüyor, Dr ama ilacı kendini tedavi etmiyor, xmandeki zırva karakterler birer birer geberdikten sonra( mesela kaptan amErica yerine kalkan savuran karı ingiliz göbekten kesiliyor kendi kalkanıyla,breksick gibi) , tekeradam gelip karıyı felluceden kurtarıyor , buraya kadar ancak izleyebildik zorlaya zorlaya, kısacası: zırva! Neymiş burun ameliyatı kötü geçmiş bunların, hemen cadı büyücü olmuşlar dangalAklar
Togan, 3 hafta önce
Şişko pislik bi tipi en iyi canlandıran kıro bu heralde, kendi kaçak iskelesine gelene kadar yangını izle sonra çık yangın başlamadan söndürmeye çalışan çocuklara engel ol, bir hortum verin söndüreyim diyor çocuk bu da bunla daha iyi bilir dur elleme diye bağırıyor çocuğa, aşı olmayan ölsün toplumdan soyutlansın da demişti di mi? Kıro hanzo muhabbetleri seviyorsanız izleyin, özellikle ossuruğa filan gülenler

Spoiler içeren alan

Yorumunuzu bu araya yazın
Şikayetçi, 4 hafta önce
[Türkçe dublaj yazmış amma alt yazı var ]